Haberler
ATAMIZDAN ARMAĞAN, YAŞASIN 23 NİSAN !
23 NİSAN KUTLAMA TÖRENİMİZİ ATÖLYE ÇALIŞMALARI VE KERMES ETKİNLİĞİ GERÇEKLEŞTİRDİK.
DevamıAKREDİTASYON TAMAMLANDI
Denizli İl Milli Eğt Mdr Erasmus K121 SCH okul eğitimi akreditasyonu kapsamında İtalya Lecce’de kurs alan öğretmenlerimiz Senem Çelik ve Naciye Çetin kurslarını başarıyla tamamlayıp sertikalarını almışlardır. Ayrıca öğretmenlerimiz oradaki bir anaokulunu ziyaret edip uygulanan eğitim sistemi hakkında bilgiler alıp yerinde gözlem yapma fırsatı yakalamışlardır
Devamı23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ETKİNLİKLERİMİZ
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLAMALARIMIZ BİR HAFTA BOYUNCA DEVAM ETTİ. YARIŞMALAR, PİKNİK, EĞLENCELER VE BAYRAM YÜRÜYÜŞÜ İLE KUTLAMALARIMIZI GERÇEKLEŞTİRDİK
DevamıÖĞRETMENLERİMİZ LECCE'DE
Okulumuz Öğretmenleri Senem ÇELİK ve Naciye Çetin; ülkemizi, şehrimizi, okulumuzu temsil etmek üzere Lecce-İtalya'dalar. Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü 2023-1-TR01-K121-SCH-00162364 Erasmus+ okul eğitimi akreditasyonu kapsamında EduVita'da eğitimlerine başladılar.
DevamıErasmus+ Okul Eğitimi Projesi Akreditasyonu
2023 Yılı Denizli İl Milli Eğitim Müdürlüğü Erasmus+ okul eğitimi akreditasyonu konsorsiyum üyesi okulların yurt dışı hareketlerine katılacak öğretmenlerimiz hazırlık toplantılarını gerçekleştirdi.
DevamıHAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMALARI
Harezmi Sınıfı atık kağıtlar ile ilgili problemlerine, çözüm önerisi olarak yeniden kağıt oluşturma fikrini sundular. Okulumuzda bulunan atık kağıt kutularındaki kağıtlar toplanarak sınıflandrıldı.Kağıtdan yapılmış olan farklı ürünler incelendi ( kartvizit, mukavva, koli, a4 kağıdı, fotograf kağıdı, peçete ambalaj kutuları v.b). Kağıt hamuru yapılmak üzere atık kağıtlar küçük parçalara ayrıldı. Kağıt hamuru sonrasında işlemlerden geçirilerek yeni kağıtlar elde edildi.
DevamıHAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMALARI
Harezmî sınıfı; problem nedir ve problem çözme becerilerine ilişkin etkinliklerini tamamladıktan sonra atık kâğıtların sınıfımız için bir problem durumu olduğunu tesbit etti. Kullanılmış olan kâğıtların neden atık kâğıt kutusuna atıldığı ve daha sonrasında kâğıtlara ne olduğu sorularından yola çıkarak diğer sınıflarda gözlem ve incelemeler yaptılar. Bir sonraki hafta Azime Orhan Galip Demir Anaokulu'na gezi düzenleyerek atık kâğıtlar hakkında incelemelerde bulundular. Gözlem defterlerine dikkatlerini çeken durumlarını not ettiler. Sonrasında atık kâğıtların sınıfımız, okulumuz, diğer okullar, hatta dünya geneli içi bir problem durumu olduğunu tesbit ettiler. Dünyamızı daha yaşanılabilir kılmak için problemimize çözüm aramaya başladılar.
DevamıSTEAM for Kids
STEAM for Kids Adlı eTwinning Projesi Çalışmaları Başladı Okulumuz Okul Öncesi Öğretmeni Senem ÇELİK’in ortak olarak yürütücülüğünü yaptığı STEAM for Kids adlı eTwinning projemiz Şubat ayında Aralık ayında çalışmalara başlamıştır. Türkiye(10), Litvanya(6), İtalya(4), Bulgaristan(2), Yunanistan(3)’dan da okulların katıldığı Ulusal ve Uluslararası ortaklarla birlikte yürütülecek olan projemiz Haziran ayı sonuna kadar sürecektir. Bu projede Matematik ve Fen Bilimleri derslerinde STEAM etkinliklerine yer verilecek ve teknoloji, sanat, bilim ve mühendislik gibi alanlarla ilişkisine dikkat çekilecektir. Bu etkinliklerle öğrencilerin derse karşı motivasyon kazanmaları sağlanacaktır. Bu sayede öğrenciler sorgulayarak ve keşfederek öğrenebilecek, günlük yaşamla ilişkilendirerek 21. yüzyıl becerilerini geliştirebileceklerdir.
DevamıSINIF DIŞI ÖĞRENME ORTAMI
BALIKLAR SINIFI BUGÜN YENİ BİR SPOR BRANŞINI ÖĞRENDİ VE İLK DENEYİMLERİNİ SINIF DIŞI ÖĞRENME ORTAMINDA GERÇEKLEŞTİRDİ.
DevamıHAREZMİ EĞİTİM MODELİ UYGULAMALARI
Harezmi Eğitim Modeli uygulamasında bu hafta problem nedir? ve iyi bir problem sorusunun taşıması gereken özellikleri üzerinde çalıştılar. Problem durumları oluşturarak öğrencilerin problemi fark etmelerini ve alternatif çözüm önerileri geliştirmeleri hedeflendi. Bilimsel düşünme becerilerinin desteklenmekle ile birlikte oynamaktan büyük keyif aldıkları oyun hamurları ile çalışarak eğlenceli bir çalışma yaptılar.
DevamıDİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA OKULUMUZDA KİTAP HASTANESİ VE KELİME AGAĞI ETKİNLİKLERİMİZİ AKTİF OLARAK UYGULAMAYA DEVAM ETMEKTEYİZ. OKUL GİRİŞİNE HAZIRLAMIŞ OLDUĞUMUZ KELİME AĞACIMIZA ANLAMLARINI ÖĞRENDİĞİMİZ YENİ KELİMELERE VE GÖRESLLERİNE YER VERİYORUZ. KİTAP HASTANEMİZDE YIPRANAN KİTAPLARI ONARARAK YENİDEN KÜTÜPHANEMİZE KAZANDIRIYORUZ.
DevamıOKUL EĞİTİMİ AKREDİTASYON PROGRAMI
Denizli İl Millî Eğitim Müdürlüğü Okul Eğitimi Akreditasyonu Programı kapsamında okulumuz öğretmenlerinden başvuruda bulanan Senem ÇELİK ve Naciye ÇETİN hareketlilik için hak kazanmışlardır.
DevamıYAZAR BULUŞMASI ETKİNLİĞİMİZ
Dilimizin Zenginlikleri Projesi Kapsamında Bu hafta okumuzda Yazar Naciye UYTUN GÜRER ile tanışma etkinliğimizi gerçekleştridik. Yazarımız Koko Lavata Kokuyor isimli kitabını etkileşimli olarak bzilere okudu. Hikayenin sonunda sözcük haznemize "Lavanta" kelimesinide eklemiş olduk.
DevamıHAREZMİ EĞİTİM MODELİ
Okumuz 4/E sınıfında Harezmi Eğitim Modeli uygulanmaya başlanıldı. Harezmi Eğitim Modeli ile günlük, gerçek yaşam problemlerini tanımlayıp, çözmek üzere algoritma tasarlayan, adım adım bu sorunun nasıl çözüleceğini belirleyip programlamanın gücünden faydalanarak yenilikçi fikirler üretebilen bireyler yetiştirmeyi hedefliyoruz. Uygulamaya başladığımız ilk haftalarda ısınma-tanışma etkinlikleri ve problem durumları üzerinde etkinlikler gerçekleştirildi.
DevamıDİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ
BAKANLIĞIMIZIN YÜRÜTMEKTE OLDUĞU DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ KAPSAMINDA UYGULADIĞIMIZ ETKİNLİKLER
Devamı